Blog Cik Siti

Stories : Dialog Lawak 1 (Lawak Ker?)

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera Dari Cik Siti ✿

Dialog 1

Alkesahnya
Suami : Kenapa Sayang menangis? 
Isteri : Saya telah baca sebuah buku. Sad endinglah bang.. 
Suami : Buku apa? 
Isteri : Buku bank abanglah..

Dialog 2

Aderla sorang lelaki datang ke sebuah rumah untuk meminta
derma. Derma untuk rumah orang-orang tua. seorang budak pun membuka pintu.
budak : derma ape bang? 
lelaki : derma untuk rumah orang-orang tua. adik ada apa-apa untuk didermakan? 
budak : nanti jap.saya ambilkan atuk saya. 
lelaki : ?????

Dialog 3

Tunang Farid, Siti, menelefonnya untuk memutuskan pertunangan mereka.
Farid : Mengapa?
Siti : Saya dah bosan ngan awak. saya dah ada teman baru. Sebelum tu awak mesti kembalikan semua gambar saya. 
Farid : Ok. Tapi saya tak ingatlah yang mana satu gambar awak, Nanti awak pilihlah sendiri. Yang selebihnya kembalikan kepada saya. 
Siti : Erkkkkkk…….. Benci ………

SEMOGA ANDA TERHIBUR !

1 Sedang Bercerita:

deq's qienz Best Blogger TipsReply itBest Blogger Templates said...

best juga kalo baca cite lawak nih..ilang stress masa keja..hehee

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.