Blog Cik Siti

Contest: ''Giveaway Saya Nak Makeup'' by Onenie

Assalamualaikum...

WOW!! Seronok la hadiah GA ni... siapa-siapa yang nak cantik, boleh pakai makeup kalau anda menang...ya aa aau comelnya nanti...saya pun nak cumil jugak...hehehhehee....Jom ramai-ramai join GA ni....lagi ramai join..lagi banyak hadiah kita akan dapat tau... memang best la... kalau nak join boleh blogwalking kat blog Onenie..
Nak MakeUP tak??
Jika saya membeli produk di Melissa Saira Beauty Shoppe saya terigin sangat nk beli produk BAD GAL EYELINER PENCIL macam gambar kat bawah ni , nak tau kenapa? nak jadi cantik laa..hehehe...tengok la alis matanya bila pkai makeup ni, menyerlah kan..''make u up'' tak? warnanya pulak bagaikan ''owesome'' gitu...huhuhu...
alangkah comelnya saya jika pakai eyeliner nih...
Then, jika saya nak membeli mana-mana produk kecantikan dari Mac Collections pula, saya akan pilih POWDER PLUS FOUNDATION sama macam gambar kat bawah ni...nak tahu jugak ke kenapa? sekarang saya guna produk mac juga, tapi agak mahal sikit tapi yang ini ada compact powder sekali dengan foundation dia, so harga nya lebih murah....dan lebih menjimatkan ruang beg makeup sy...hehehhe....
lagi berseri wajah saya nanti dengan makeup sentuhan produk Mac Collections
Last sekali pulak, kalau la saya ingin beli produk dari Yatie Make-up Stuft, sudah tentu saya akan membeli SET MAKE-UP punya, set ni lebih murah...macam-macam alat makeup kita akan dapat dengan harga berpatutatan macam gambar kat bawah ni..kalau la saya mampu beli, mesti hari-hari tampak cantik dengan makeup Yatie Make-up Stuft. Antara set makeup nya:...
  • MAC eyeshadow 32 color
  • 5 pcs MAC brush
  • MAC blusher
  • MAC eye liner lotion
confirm akan bertambah cantikk laaa....

Hai kawan-kawan...takkan tengok saja je kot? jom ramai-ramai join giveway ni dan menang macam2 hadiah-hadiah menarik..untuk info terkini boleh ke group ni....

SEMOGA BERJAYA!!!



0 Sedang Bercerita:

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.